Total Pageviews

Wednesday, November 10, 2010

tajuk karangan: pengalaman ngeri

semua orang di dunia ini pasti pernah mengalami suatu peristiwa yang paling menakutkan dalam hidup mereka. begitu juga saya. peristiwa ngeri ini berlaku pada tanggal 10 november 2010 bersamaan dengan hari rabu. peristiwa ini berlaku di sebuah tempat di negeri selangor.

*okayy.. enuf la merepek wat karangan macam kat sekolah2 dulu.. haha..

k, sambung cerita.. menda saya paling takut ialah cabot gigi.. yupp! sangat la menakutkan.. sape yang salu g jumpa dentist tiap bulan check gigi dye mang la saya kagum la gile.. sangat.. tapi, sekarang saya da xtakot sangat lagi la.. *so bole da nak kagum kt diri sendiri.. haha..

okeh, pagi tadi ade appointment ngan Dr. Tiew a.k.a dentist kat klinik dye.. so, bangon pagi, mandi2 makan2 bekfast, kami pn gerak la g klinik.. tunggu2 akhirnya sampai la turn.. pastu, doc mari hi2 ngan dye, mula proses ngeri berlaku.. dye inject gusi saya! yes.. sebab nk cabot gigi thats why dye inject dulu.. then, dye g kt bilik lain dulu settle kn patient lain.. dan saya yang keseorangan tunggu doc rase cam nk kenc pulak..

aihh.. manela dorang ni.. kata hati saya.. takpe, saya pn tahan jela dulu.. then doc kembali lagi.. ha, 1 menda lagi.. ubat bius doc 2 inject macam silit je taw.. aritu dye inject saya rase kebas yg amat hebat sampai mulot macam angelina jolie.. *okeh, ni perasaan saje.. mulot bese je takde mungil pn.. huhu.. then saya tanye la, kenapa bius tak rase sangat pn? ouh.. rupenye dye mang sengaje letak silit je..

pastu dye ready nk cabot gigi.. benatang playar yang digunakan.. *playar? ketuk2 sikit.. okeh tak sakit.. tarik2 sikit.. okeh tak sakit lagi.. tarik.. o oh.. "haye hahe.."(saye rase).. rase? rase pe? kata doc.. hahe hahet.. haha.. ngokngek gile.. ngeri kowt.. dah terbayang da cerita2 dalam tv orang nk seksa sebelum mati.. cabot gigi satu persatu.. mati wehh..! then dye inject la lagi skali.. baru cabot.. tapi saya still dapat rase dye cabot gigi saya.. da la akar gigi saya pnjg gle abnormal.. lenguh2 tangan doc tu uh.. haha.. doc, u strong la..! haha..

da abes cite ni rase cam takde la ngeri sangat pn kn? haha..bia.. rase ngeri jugak.. tak kire..

No comments:

Post a Comment